onsdag den 11. juli 2012

Har du lyst til at kigge og læse med?

Nu prøver jeg på denne måde at lægge lidt billeder og ord ud om, hvordan det går for min lille familie i Schweiz - ud fra mit perspektiv, selvsagt. Et perspektiv, der langt hen ad vejen ser sådan ud:


Overvejelser:
Jeg synes blog er et godt redskab til at få vendt nogle tanker, og det har jeg brug for i forhold til at starte et nyt liv op i et nyt land.

Nu kunne jeg jo bare skrive videre på Laurits' blog, men jeg kan godt lide, at den blog forbliver med et udgangspunkt i Laurits.

Meget kommer til at handle om Viola, for hun fylder naturligvis voldsomt meget i mit liv. Fristende er det også at gøre dette til hendes blog, men den ER MIN. Mest ærligt, synes jeg. Og i virkeligheden også fordi jeg godt kunne tænke mig at finde frem til Heidi igen... eller på ny... Hvilket bedre sted at gøre det end i Schweiz?

4 kommentarer:

  1. Fantastisk! Nøj, hvor det glæder mig. :-) Virkelig gode ovrevejelser. Har selv haft lidt af de samme, men ikke rigtig fået gjort noget radikalt ved det. Måske fordi det fint som det er.
    En blog kan i den grad være et godt redskab. Nogen gang rykker det ved noget og sætter noget andet i perspektiv. Pøj med projektet.

    Kram fra Sofie

    SvarSlet
  2. Ja, det har jeg i hvert fald! Jeg kender ingen, der skriver ligeså godt som dig.
    Glæder mig til blogindlæg om jeres schweizer-liv:-)
    Knus, Maja

    SvarSlet
  3. Takker ;-) Dejligt I er med.
    Maja - som i MajaDuas?

    SvarSlet
  4. Maja, som i MajaDuas :-)

    SvarSlet