mandag den 22. oktober 2012

Og der var...

... morgensang, farmor & farfar, mormor & morfar på Skype, flag, balloner, gaver, søde hilsner og kort, gåtur rundt om Katzensee, udendørs frokost ved legeplads og en lille togtur til at runde første del af dagen af. Toget var en stor succes, og Viola græææææd, da det sluttede.
Jeg fik æren af at dele en togvogn med min datter, og det var altså så rørende at se, hvordan hun sugede indtrykkene til sig. På den måde fik jeg ligeså meget ud af det, og nogle gange er det bare så totalt i orden at opleve verden gennem sit barn. Hun sov middagslur med de to gammeldags hulstemplede togbilletter.
 
I øvrigt er det utroligt så hurtigt de lærer det... På legepladsen skulle der penge i de fleste af aktiviteterne, og selvfølgelig skulle hun have lov på sin fødselsdag. Vi trak dog lige tiden lidt, inden vi hev mønterne frem. Men Viola syntes vi var for sløve og løb selv afsted med fars pengepung! Den blev kylet hen ad jorden, som alting hun stikker af med og som vi vil tage fra hende. Hun er fræk og klog og dejlig - normal & unik.
 

5 kommentarer:

  1. Tillykke med hende. To år er stort.

    SvarSlet
  2. Ha ha hun er sjov. Det lyder som om den lille frække, kloge og dejlige har haft en rigtig god fødselsdag. Tillykke med hende endnu en gang! :-)

    SvarSlet
  3. Hun lyder bare helt fantastisk hende Viola... Lyder som om, I havde en skøn dag - dejligt. Kram til jer alle!

    SvarSlet
  4. Tillykke med den skønne Viol...dejligt at I havde en god dag! Håber at ungernes gave nåede frem i tide???
    Knus til jer alle...hold op hvor er det skidt at i er så langt væk!

    SvarSlet
  5. Tak, søde damer.

    Britte: JAAAA, gaven nåede frem på dagen. Den er så fin og rørende. Dejlige mennesker, altså. Viola og jeg sad længe og kiggede på søskendebilleder i går, og jeg tror hun fik lidt at tænke over, hahaha.
    Jeg savner jer!

    SvarSlet