fredag den 26. oktober 2012

Bytur

I aften skal jeg ud og have fredagsøl. Eller det vil sige, at jeg skal ud og spise schweizisk mad med nogle af de damer, hvis børn Viola plejer at lege i legestue med om mandagen. Ooooooh, det bliver skønt! Hold kæft, hvor jeg glæder mig!

Viola og jeg har været på cykeltur her til formiddag, og man skal jo ikke køre mange kilometer i det her land, før en bakke eller to sørger for, at det bliver noget, der godt kan kaldes motion. Så jeg er helt klar til en gang ostefondue eller hvad der byder sig.

Genau... :-)

5 kommentarer:

  1. Det lyder bare super hyggeligt. Rigtig god fornøjelse med det.
    Hvor der er ostefondue, er der fest:-)

    SvarSlet
  2. Det var totalt hyggeligt. Lige hvad jeg trængte til.
    - Og der var ostefondue ;-)

    SvarSlet
  3. Stort! Hvor er det fedt at høre. Dejligt :-)

    PS: Carls yndlingsgodnathistorie for tiden er en der handler om Ernst fra Schweiz der blæser i alpehorn og spiser schweizerost indtil mor Heidi kommer og siger at hendes ko er kravlet op på det højeste bjerg og ikke kan komme ned og derfor må Ernst komme og få den ned. Det hele fortalt i billeder og tekst af Richard Scarry. Så du er i mine tanker ret ofte for tiden. ;-)

    SvarSlet
  4. Hæ, sikke en sjov historie. Den må jeg da prøve at finde. Har fundet en fantastisk boghandel, der ligner et bibliotek, men det tager helt pusten fra mig, at det hele jo er på tysk. Men måske noget pjat. Måske skal man netop have tyske børnebøger, når man faktisk bor i Schweiz og har en mor, der hedder Heidi...?

    SvarSlet
  5. ;-) Nettet er fantastisk til bogbestilling!

    SvarSlet